Translate

Friday 7 December 2012

KEBEJATAN HOMOSEKSUAL LIHAT DARI ASPEK KESIHATAN

HOMOSEKSUAL DIPANDANG DARI ASPEK KESIHATAN.

07.12.12 - Islam sangat tegas dalam memberikan hukuman ke atas kebejatan yang satu ini kerana dampaknya yang buruk dan kerosakan yang ditimbulkannya kepada peribadi dan masyarakat. Dampak negatif tersebut diantaranya adalah sebagai berikut:

Satu
Benci terhadap wanita. Kaum Luth berpaling dari wanita dan kadangkala tidak mampu lagi berinteraksi dengan kaum wanita. Oleh kerana itu hilanglah tujuan pernikahan untuk memperbanyak zuriat dan memperelok keturunan. Seandainya homo tersebut mahu berkahwin sekalipun, maka isterinya kelak akan menjadi korbannya, tidak memperoleh ketenangan, perhatian, tiada perlindungan, tiada kasih sayang, tiada belas kasih, hidupnya tersiksa, bersuami tetapi seolahnya tidak bersuami.

Dua
Efek terhadap syaraf ini akan mempengaruhi jiwanya, sebagai akibat dia merasa dirinya seolahnya dicptakan bukan sebagai lelaki, dan akhirnya perasaan itu membawanya kepada penyelewengan, ia merasa selesa dan cenderung dengan orang yang sejenis dengannya.

Tiga
Efek terhadap otak

Empat
Pelaku Homosek lebih terlihat hidupnya murung dan tertekan.

Lima
Pelaku homoseks selalu merasa tidak puas dengan pelampiasan hawa nafsunya.

Enam
Buruk akhlaknya, jijik tabiatnya. Mereka tidak lagi dapat membezakan antara yang baik dan buruk, antara pahala dan dosa, antara syurga dan neraka sebagaimana mereka tidak dapat membezakan antara lelaki dan perempuan.

Tujuh
Melemahkan organ tubuh, kerana penyimpangan tabiat seks, organ-organ tubuh telah rosak, maka adakalanya mereka dapati tidak sedar setelah mengeluarkan air seni dan mengeluarkan kotoran dari duburnya, tanpa terasa.

Lapan
Terancam berbagai penyakit kelamin,seperti thypus, siplis, kencing nanah, AIDS (kajian menunjukkan 95% pengindapnya dari kalangan Homoseks) mereka akan jadi lemah mental dan hidup depressi.

Sembilan
Tabiat itu akan melemahkan sumber-sumber utama pengeluaran mani dan membunuh sperma sehingga akan menyebabkan kemandulan.

No comments:

Post a Comment